У рейтинг потрапили добре знайомі українцям електромобілі.
Видання MyEV склало рейтинг найкращих моделей електрокарів 2018 року.
Інформація з'явилася на сайті MyEV.
Так, до п'ятірки увійшли заряджена і бюджетна версії Tesla Model 3, Chevrolet Bolt EV, Nissan Leaf та Hyundai Ioniq Electric.
Tesla Model 3 – 75 тисяч доларів
Заряджений седан Tesla Model 3 на одній зарядці батареї проїжджає близько 540 км. Розгін до 100 км/год займає всього 2,5 секунди. Модель уже кілька років в продажі, але досі має дуже велику популярність.
Tesla Model 3 – 50 тисяч доларів
Бюджетніша версія Tesla Model 3 розганяється до 100 км/год за 3,5 секунди, що не під силу деяким спорткарам. Максимальна швидкість – 250 км/год. На одній зарядці батареї Model 3 проїжджає близько 480 км. В базовій комплектації седан коштує від 35 тисяч доларів. В перспективі її ціна може впасти ще на 10 тисяч доларів.
Chevrolet Bolt EV
Chevrolet Bolt EV з'явився 2016 року. У дизайні цього електричного хетчбека є щось від кросовера. Він оснащується одним електродвигуном потужністю 200 к. с. На одній зарядці батареї модель проїжджає близько 380 км. Цього цілком достатньо для щоденних поїздок і для виїзду на природу.
Nissan Leaf
Nissan Leaf є першопрохідцем серед електромобілів і дуже популярною моделлю серед українських автомобілістів. Його перше покоління з'явилося 2010 року. Друге покоління, яке продається як модель 2018 року, отримало збільшений на 50% запас ходу, систему ProPILOT Assist, новітні системи безпеки. На одній зарядці батареї Leaf проїжджає понад 240 км.
Hyundai Ioniq Electric
Компактний хетчбек Hyundai Ioniq Electric – відмінний автомобіль для щоденних поїздок містом. Потужність силової установки становить 118 к. с. Звичайно, це не найшвидший електромобіль, але зате у нього відмінний крутний момент. Ioniq Electric має привабливий дизайн і просторий салон. В якості опції у моделі доступні системи автоматичного екстреного гальмування, контролю "сліпих" зон та утримання смуги руху.
Раніше згадувалося, що в Україні уряд планує скасувати нульові акцизи на ввезення електромобілів. Мінфін і ДФС не підтримали законопроект, який дозволяє ввозити електрокари за заниженими акцизами в майбутньому.