Як і у Карла Лагерфельда, шоу Alexander McQueen втілило морську тематику.
Як і на показі Chanel, тут ми побачили підводний світ. Прочитання цієї теми Карлом Лагерфельдом було дуже витонченим, але ще більш тонко мотиви морського царства піднесла нам Сара Бертон.
Читайте: Armani захопився футуризмом, а Cavalli оспівує секс
Корали і раковини знайшли відображення не в оформленні майданчика (він був дуже мінімалістичним) і не у вигляді клатчей (їх зовсім не було). Дизайнер втілила свої ідеї у формі - вузьких спідниць; жакетів і топів з баскою, схожих на луску риб, яка переливається під променями сонця.
Сукні із завищеною талією в стилі "baby doll" нагадали про медуз - немов ці морські створіння в обіймах хвиль, наряди колихалися з кожним рухом дівчат.
Моделі червоного кольору стійко асоціюються з коралами, а чорна шкіра, якою були оброблені деякі сукні, - ніби розлита у воді згубна нафта.
Читайте: Нью-Йоркський Тиждень моди пропонує яскраву весну
Можна навіть уявити, що мереживні шоломи, які закривають обличчя моделей - аналогія шапочок, що захищають голови плавців.
Хтось якось сказав наступне: "Те, що неможливо їсти - не їжа. Те, що неможливо носити - не мода". Небагато дівчат наважаться надіти речі з нової - якоїсь неземної, загадкової, навіть дещо моторошної - колекції Alexander McQueen. Так, те, що неможливо носити - не мода. Це вже мистецтво.
Читайте також:
Chanel на Паризькому тижні моди: підводне царство Карла Лагерфельда
Кейт Міддлтон на весіллі була в сукні від Alexander McQueen
У Лондоні поховали модельєра Макквіна