Amazon вирвався вперед. Рейтинг найдорожчих брендів у світі

Компанія коштує $150,8 млрд.

Компанія Amazon стала найдорожчим у світі брендом.

Як повідомляється в рейтингу консалтингової компанії Brand Finance, бренд Amazon здорожчав на 42% і тепер його вартість становить $150,8 млрд.

Лідер 2017 року – Google – перемістився на третю сходинку. Його вартість оцінюється в $120,9 млрд. У 2017 році вона зросла на 10%.

Друге місце продовжує обіймати Apple. Бренд здорожчав за минулий рік на 37% і сьогодні оцінюється в $146,3 млрд.

Фотогалерея Amazon відкриває перший у світі супермаркет без кас та продавців (7 фото)

На четвертому місці – Samsung. Компанія за 2017 рік здорожчала на 39%, що дозволило їй зміститися на дві позиції з шостого місця. Вартість – $92 млрд. Facebook додав у ціні 45% - $89,6 млрд. Американська AT&T втратила 5% і коштує $82,4 млрд.

На сьомому місці розмістився бренд Microsoft. Його експерти оцінили в $81,1 млрд. Далі йдуть із суттєвим відривом Verizon ($62,8 млрд), яка втратила 5% у вартості, мережа американських супермаркетів Walmart ($61,4 млрд). Десятку замикає китайський бренд ICBC із оцінкою у $59,1 млрд. За прогнозами Brand Finance, бренд у 2018 році зможе додати у ціні одразу 24%.

Найдорожчі бренди світу. Інфографіка
ТСН.ua

ВідеоІнтернет-компанія Amazon відкрила незвичайний лісовий офіс

У Сіетлі, штат Вашингтон збудували приміщення вартістю чотири мільярди доларів, всередині розміщено рослини з півсотні країн світу. Всередині офісу постійно підтримується вологість у 60 відсотків, аби створити атмосферу лісу. Офісні приміщення прикрашають сорок тисяч рослин. Керівництво компанії сподівається, що така робоча атмосфера підвищить продуктивність працівників і дозволить їм розвивати нові ідеї.

Інтернет-компанія Amazon відкрила незвичайний лісовий офіс

Залиште свій коментар