"Бориспіль" не буде відкривати термінал F для лоукостів наступного року

Однак під них можуть віддати інший термінал.

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" не передбачив виділення коштів на розконсервацію терміналу F під лоукост у фінансовому плані на 2018 рік, однак може відкрити термінал В. 

Про це повідомив гендиректор міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін під час круглого столу 17 липня, повідомляє Укрінформ.

"Ми вже розуміємо, що на період, поки буде здійснюватись розвиток терміналу D, нам обов‘язково потрібно допоміжна взаємодія з одним із заморожених терміналів. На сьогодні ситуація така, що в режимі stand-bу у нас знаходиться термінал В, який відкривається для чартерних і сезонних програм (зокрема, це були хасидські паломники). Його можна протягом лічених днів запустити в роботу. З терміналом F ситуація складніша, оскільки під час переселення з F до D звідти була вилучена частина обладнання", - зазначив Рябікін.

ВідеоНа потреби лоукостів уряд віддає аеропорт "Гостомель" поблизу Києва

За його словами, на розконсервацію терміналу F знадобиться близько 70-80 млн грн, але станеться це не 2018 року.

"У нас є програма, коли протягом 120 днів ми можемо його розконсервувати і відповідно проінвестувати за ці 120 днів близько 70-80 млн грн. У цій ситуації ми на 2018 рік поки розконсервацію не плануємо, тому що у нас є термінал В, готовий підключитися до роботи. І якщо буде приріст перевізників, які себе позиціонують у лоукост-сегменті, тоді вже наступного року ми будемо планувати внесення коштів на його розконсервацію, але вже не у 2018 році", - підсумував він.

Раніше стало відомо, що авіакомпанія-лоукостер Ryanair готова до відновлення переговорів із державним аеропортом "Бориспіль".

Нагадаємо, 10 липня, Ryanair заявила про вихід з України попри укладений ще в березні договір та домовленості з аеропортом "Бориспіль". За словами компанії, саме недотримання угоди й було причиною скасування приходу.

Директор аеропорту, своєю чергою, зняв відповідальність за зрив угоди з аеропорту. За його словами, ірландська компанія жадала умов, які порушують українське законодавство й закони бізнесу. Так, Ryanair хотів для себе безкоштовної аеронавігації в Україні, безкоштовних реєстраційних стійок у терміналах, безкоштовного приміщення для головного офісу і офісу з продажу квитків, а також права збудувати власний готель на території аеропорту – загалом 14 пунктів вимог. Остання з яких – будь-які суперечки мали би вирішувати британські суди.

ВідеоУкраїнські урядовці піддалися на метод контрольованого скандалу від "Ryanair"

Залиште свій коментар

Наступна публікація