Інструкція для пасажирів: Ryanair роз'яснив українцям, що робити з квитками

Пасажир може отримати компенсацію грошей за квитки або перебронювати квитки.

Компанія Ryanair розіслала всім, хто купив квитки, лист з докладною інструкцією.

Про це пише Економічна правда.

Згідно з інструкцією, у пасажира є дві можливості: отримати повну компенсацію грошей за квитки або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.

Якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, то гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

ВідеоЛоукостер Ryanair не працюватиме в Україні

"Райнер щиро просить вибачення за незручності, викликані відміною рейсу", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, у понеділок, 10 липня, компанія-лоукостер Ryanair заявила про вихід з України попри укладений ще в березні договір та домовленості з аеропортом "Бориспіль". За словами компанії, саме недотримання угоди й було причиною скасування приходу.

Директор аеропорту, своєю чергою, зняв відповідальність за зрив угоди з аеропорту. За його словами, ірландська компанія жадала умов, які порушують українське законодавство й закони бізнесу. Так, Ryanair хотів для себе безкоштовної аеронавігації в Україні, безкоштовних реєстраційних стійок у терміналах, безкоштовного приміщення для головного офісу і офісу з продажу квитків, а також права збудувати власний готель на території аеропорту – загалом 14 пунктів вимог. Остання з яких – будь-які суперечки мали би вирішувати британські суди. 

Зазначимо, міністр інфраструктури Володимир Омелян збирається 12 липня внести на розгляд Кабінету міністрів подання про звільнення гендиректора Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павла Рябікіна.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: