Ролик являє собою відео з рекламної акції Contrex. В її рамках в центрі одного з французьких міст встановили рожеві велотренажери.
Рекламний ролик, в якому жінок змушують крутити педалі за допомогою стриптизу, за три тижні набрав півтора мільйона переглядів на YouTube. Таким чином, реклама французької мінеральної води Contrex стала одним з найпопулярніших роликів на відеохостингу за останній час.
Ролик являє собою відео з рекламної акції Contrex. В її рамках в центрі одного з французьких міст встановили рожеві велотренажери. Коли жінки починали крутити педалі на всіх тренажерах, на стіну найближчого будинку проектувалося зображення чоловіка, що танцюючого стриптиз. Наприкінці вистави чоловік діставав табличку, на якій написано, що ті, хто крутив педалі, спалили 2000 калорій. Поруч з тренажерами стояла вода Contrex.
Перший ролик в рамках кампанії з'явився на каналі YouTube 19 вересня, але він набрав лише 75 тисяч переглядів. Через тиждень Contrex запустила ще один ролик, більш повний - саме він став хітом відеохостингу. 12 жовтня Contrex випустила ще одне відео - воно майже нічим не відрізняється від попередніх.
Бренд Contrex з 1992 року належить Nestle. Вода під цим брендом розливається в департаменті Вогези (Vosges) на сході Франції.
Читайте також:
Англійській пенсіонерці на 100-річчя подарували стриптизера
У чемпіонаті світу з танців біля шеста вперше взяли участь чоловіки
У центрі Москви фанатки Мєдвєдєва роздягалися в обмін на пиво