24-річна дівчина нанесла на спину татуювання у вигляді логотипу фірми "220 вольт". Компанія стала стала першою в Росії, що розповсюджує рекламу на людському тілі.
Мешканка Санкт-Петербурга отримала від компанії "220 вольт", що займається продажем електроінструментів, 10 тисяч рублів за те, що зробила собі татуювання у вигляді логотипу фірми. Про це повідомляється на офіційному сайті компаніі.
24-річна росіянка стала першою учасницею рекламної кампанії. За умовами акції, грошову премію може отримати кожен, хто зробить татуювання з логотипом "220 вольт" до 31 грудня 2011 року.
За умовами акції, татуювання розміром повинно бути не менше ніж 5 на 5 сантиметрів і перебувати в будь-якому місці за вибором учасника. Охочі отримати премію повинен зробити татуювання в офіційному салоні і надіслати фото, зроблене в момент нанесення тату, на сайт компанії.
Оголосивши акцію з татуюваннями, "220 вольт" стала першою в Росії компанією, що розповсюджує рекламу на людському тілі.
Практика з нанесення рекламних татуювань поширилася на Заході кілька років тому. У 2004 році компанія Goodyear's Dunlop, що виробляє автомобільні шини, придумала дарувати комплект з трьох шин, кожному хто зробить собі татуювання з її логотипом. Онлайн-казино GoldenPalace.com у 2005 році заплатило американці, яка витатуювала у себе на лобі їх логотип, 10 тисяч доларів.
Активне обговорення в інтернеті викликав вірусний ролик рекламного агентства Cutwater, на якому молодій людині в салоні наносять на обличчя татуювання у вигляді окулярів RayBan.
ТОП-10 найсмішніших в історії рекламних роликів
У напису "Зроблено у Великобританії" з'явився логотип
Француз зробив унікальне тату - матричний код, який "оживає" у вигляді анімації (відео)