Tesla запустить непряму рекламу електрокара Model 3

Виробник планує стимулювати дилерів на продаж електромобіля в більш дорогій версії.

В компанії після презентації Model 3 попередні замовлення на новинку зростали дуже швидко і швидко перевищили всі можливості виробника. І тільки майже через рік у Tesla почали справлятися з обігом і тепер планують стимулювати продаж дорогих комплектацій електрокара в обробці Performance.

Більш того, раніше компанія проводила навіть антимаркетингову акцію, щоб стримати запал охочих придбати новинку. Наприклад, вони заохочували клієнтів, які погоджувалися перейти на Model S. Глава компанії Ілон Маск навіть повідомляв пресі про те, що робить все можливе, щоб не продавати Model 3.

У самій компанії коментують, що ніколи не були прихильниками агресивних рекламних компаній. І зараз не планують активних маркетингових дій, а просто змінять подачу, тим самим натякаючи, що Tesla готова відновити природний хід продажів. Головним чином дилери будуть націлені на продаж більш шикарних версій моделі. Скоріше за все, в якості методів будуть застосовувати випуск відеороликів, демонстрацію виставкових екземплярів в салонах і "Сарафанне радіо".

Плюс до цього, у компанії повідомляють, що терміни поставки комплектації Performance скоротяться до 2-4 місяців, в той час, як інші версії чекати доведеться від 3 до 5 місяців.

Нагадаємо, що Tesla опублікувала інформацію за обсягами виробництва у другому кварталі 2018 року. За показниками вони вийшли на запланований рівень, хоч і на три місяці пізніше обіцяного терміну. Але працівники виробництва розповіли, якими зусиллями керівництво цього досягло.

Приєднуйтесь до групи ТСН.Авто у Facebook

Залиште свій коментар