На честь гурту Metallica вчені назвали новий вид ракоподібних

Дата публікації
На честь гурту Metallica вчені назвали новий вид ракоподібних

Associated Press

Істота отримала назву Macrostylis Metallicola.

Назвою популярного американського рок-гурту Metallica, який не так давно скасував концерти через запій вокаліста, назвали новий вид глибоководних ракоподібних.

Як пише видання Phys.org, дослідники Гентського університету в Бельгії виявили новий вид ракоподібних в північній частині Тихого океану між Гаваями та Мексикою. Науковці вирішили назвати істоту, яка не має очей, живе в абсолютній темряві та адаптована до глибини 4132-5055 метрів, Macrostylis Metallicola.

"Потужна музика Metallica супроводжувала мене більшу частину мого життя. Такі пісні, як Master of Puppets і One –  шедеври в історії рок-музики, і я дуже радий можливості дати щось гурту, назвавши новий вид на її честь", – пояснив доктор Торбен Ріл.

Associated Press

Новину також прокоментував сам Metallica. Так, на офіційній сторінці у Facebook, гурт подякував дослідникам.

"Ми грали на усіх семи континентах, потрапили в зал і Музей слави рок-н-ролу, а тепер ми... ракоподібні. Для нас це честь! Ласкаво просимо до нашого світу, Macrostylis Metallicola!" – написали музиканти та додали відповідне фото.

facebook.com/Metallica

Нагадаємо, це не перший випадок, коли вчені називають відкриті ними види живих істот на честь відомих особистостей. Так, 2018 року дослідники назвали новий вид жуків на честь голлівудського актора Леонардо ді Капріо. А роком раніше було названо новий вид давніх комах на честь персонажа Зиггі Стардаста, вигаданого британським співаком Девідом Боуї.