Модель знялася у рекламі відомого французько-італійського бренду верхнього одягу.
З 2017 року бренд Moncler співпрацює з різними дизайнерами та спільно з ними створює лімітовані колекції. Так, 54-річна британська модель та зірка 90-х Наомі Кемпбелл стала головною зіркою нової колаборації бренду та Едварда Еннінфула, колишнього головного редактора британського Vogue та стиліста. Це була дебютна робота чоловіка як дизайнера одягу. Вся колекція виконана в чорному кольорі та створена із сучасних матеріалів, здатних, за словами автора, "витримати кінець світу".
(гортайте фото вправо)
Наомі приміряла цей "гардероб на випадок кінця світу", а саме: довгі та вкорочені куртки, пуховики з довгим шлейфом, тренчі, бушлати, рукавички з відділеннями для грошей, а також головні убори, особливу увагу з яких заслуговує дутий капор, здатний витримати температуру до мінус 20 градусів.
"Я хотів створити речі, які служитимуть вічно", — зазначив Едвард.
Раніше, нагадаємо, Наомі Кемпбелл з'явилася на фешн-шоу Chanel у рамках Тижня моди у Парижі. Вона була в білому костюмі з твіду, що складався з жакету з V-подібним вирізом і накладними кишенями і спідниці міді з високим розрізом. Лук Кемпбелл доповнила чорно-білими босоніжками з ремінцями та білою сумкою на ланцюжку.
Читайте також:
- У прозорому вбранні та панчохах з підтяжками: Наомі Кемпбелл у зухвалому образі з'явилася на фешн-шоу
- У оксамитовій сукні з мармуровим принтом та пітонових туфлях: Наомі Кемпбелл сходила на фешн-шоу
- Наряд від Chanel і з золотим поясом: Наомі Кемпбелл у драматичному образі з'явилася на премії