Науковці створили найбільш точну 3D-модель коронавірусу SARS-CoV-2

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Раніше створювали моделі ВІЛ, грипу A/H1N1, вірусу Ебола, вірусу папіломи людини тощо.

Студія біомедичної візуалізації Visual Science представила найбільш детальну і науково точну 3D-модель вірусу SARS-CoV-2 для проєкту "Зоопарк вірусів".

Ролик із моделлю віруса з'явився на Vimeo.

Фахівці врахували усі дані, отримані у дослідженнях коронавірусу, та опрацювали матеріали про його структурні компоненти. Зокрема, вивчили 3D-структурні дані біологічних молекул на кшталт  вірусів, а також білки і нуклеїнові кислоти.

"Після ретельного аналізу даних ми відновлюємо повні моделі вірусних білків і їхню взаємодію з використанням програмного забезпечення для обчислювальної біології, а потім збираємо всю модель віріона на основі цих структур та інформації про його склад", - сказав науковий керівник Юрій Стефанов.

Науковці зробили модель, засновану на сучасних наукових даних про будову коронавірусів, а також коментарях провідних вірусологів, що займаються вивченням цієї групи вірусів.

"Це найбільш вірогідна модель з представлених наразі. Під час її створення у Visual Science були використані підходи і методи, що застосовуються в фундаментальних і прикладних наукових дослідженнях", - йдеться в описі моделі на сайті студії.

Нагадаємо, європейські країни мають підготуватися до другої смертоносної хвилі коронавірусної інфекції, оскільки пандемія ще не закінчилася.