"Просто повертаємося". МАК опублікував звіт щодо катастрофи літака у Шереметьєві

Дата публікації
Перегляди
3791
Поділитись:
WhatsApp
Viber
"Просто повертаємося". МАК опублікував звіт щодо катастрофи літака у Шереметьєві

Фото: Associated Press

Авіакатастрофа сталася 5 травня.

Міждержавний авіаційний комітет опублікував попередній звіт щодо катастрофи SSJ100 у московському Шереметьєві, яка сталася у травні.

У звіті фахівці представили попередню інформацію, яку згодом можуть уточнити, пише РБК.

У документі міститься інформація про політ, дані з наземних і бортових засобів контролю, а також результати проведених досліджень.

У звіті йдеться про те, що капітан судна оцінив ситуацію, як штатну попри те, що з'явилися проблеми зі зв'язком і зникло автоматичне управління. Він пояснив старшому бортпровідника, що літак повертається в аеропорт вильоту, зауваживши: "Не аварійне, нічого, просто повертаємося". Диспетчер дав дозвіл на зниження висоти до 900 м і запитав, чи потрібна допомога. Екіпаж відповів: "Ні, поки все нормально, штатно".

У документі МАК йдеться про те, що пілот протягом 18 секунд десять разів намагався отримати необхідну траєкторію польоту. "Для створення крену близько 20 градусів льотчик виконав більше десяти відхилень бічної ручки управління по крену за 18 секунд", - пишуть у звіті. Пілоти шість разів натискали кнопку для відключення автопілоту.

Фахівці дійшли висновку, що під час приземлення у літака не розкрилися стулки реверсу. Пілоти SSJ100 спробували піти на друге коло після спроби невдалого приземлення. Фахівці зазначили, що приземлення на передню опору шасі з великою вертикальною швидкістю, а також відхилення бічної ручки управління повністю "на себе" безпосередньо перед приземленням привели до виникнення інтенсивного обертання літака в напрямку "на кабрування" (розворот літака з підйомом носа і набором висоти).

Друге відділення від ВПП відбулося на висоту 5-6 м. Через 2-3 секунди після повторного відділення РУД були переведені в стан "злітна тяга", а БРУ - в положення "на себе" до упору. На швидкості 258 км / год сталося третє приземлення літака з вертикальним перевантаженням не менше 5g.

Сліди на злітно-посадковій смузі показують, що основні стійки шасі до цього моменту вже були частково зруйновані. Стався підлом основних опор шасі. Це призвело до руйнування конструкції літака, розливу палива і пожежі.

Після третього приземлення бортові самописці зафіксували інформацію про можливу повну чи часткову втрату управління двигунами.

У звіті також продемонстрували знімки від блискавки на SSJ100. Сліди виявили на фюзеляжі, а також під час дослідження оцінки стану елементів антен, датчиків, прожекторів біля дверей і скління кабіни пілотів. Інших пошкоджень не виявили, йдеться у звіті.

Нагадаємо, пасажирський літак SSJ-100, який прямував до Мурманська, підвечір 5 травня загорівся під час аварійного приземлення в московському аеропорту Шереметьєво. Повітряне судно вилетіло з летовища, однак через деякий час  запросило аварійну посадку. В Росії офіційно повідомили про 41 загиблого, ще 10 людей шпиталізовані.

Слідком Росії розглядає три основні версії катастрофи: недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і людей, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна і несприятливі метеоумови. 7 травня росЗМІ повідомили, що пріоритетною версією катастрофи у російському аеропорту "Шереметьєво" є ціла низка помилок пілотів літака.

Трагедія в Шереметьєві: російські медіа опублікували розшифровані розмови екіпажу літака

Трагедія в Шереметьєві: російські медіа опублікували розшифровані розмови екіпажу літака
Наступна публікація