Федоров планує створити електронні реєстри призовників

Федоров планує створити електронні реєстри призовників

Міністр пообіцяв невдовзі взятися за оцифровування інформації з військкоматів.

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що наступного року планують створити електронні бази призовників.

Про це він розповів ТСН.ua під час економічного форуму в Маріуполі 29 жовтня.

На запитання кореспондента про оцифровування інформації у військкоматах, міністр відповів, що вже знає, як це зробити, і невдовзі, у 2020 році, цим займуться.

"Точно планується (прим. створення цифрових реєстрів у військкоматах). Раніше боялися за це братися, адже країна перебуває у стані воєнного конфлікту. Я вважаю, що за ці проєкти потрібно братися наступного року. В другій половині наступного року я планую цим зайнятися. Там немає нічого складного", – сказав він.

Федоров додав, що переведення в справ в електронний вигляд налагодить роботу військкоматів та зменшить ймовірність корупції.

"До того ж, у нас через відсутність електронних реєстрів відбувається незрозумілий процес перевірки потенційних військовослужбовців. Тобто один раз тебе можуть перевірити, а наступного разу можуть і не перевірити. Це все через те, що немає історії про кожного призовника, і все це вирішить нормальний електронний реєстр", – додав Федоров.

Нагадаємо, раніше Дмитро Дубілет анонсував скасування обміну паперовими документами між державними органами і пояснив, як це працюватиме. За його словами, щомісяця органи держвлади направляють одне одному десятки чи сотні тисяч паперових документів і припинити це планується від 1 жовтня. Однак, поки йдеться про скасування обміну паперовими документами, а не обігу.

Згодом Дубілет заявив про переведення всієї документації, що стосується кадрових питань в державних органах, в електронний формат. Серед іншого, планується заборонити паперові копії й трудові книжки.

Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Міністр Кабміну Дмитро Дубілет розказав, як планує впроваджувати електронні версії документів

Повʼязані теми:

Наступна публікація