Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Прототип суперкара здатен подолати понад 500 км на одному заряді і заряджатися за 15 хвилин.

В рамках Monterey Car Week у Каліфорнії виробник з Інгольштадта викотив розкішний концептуальний суперкар Audi PB18 e-tron з електричним двигуном. Він став демонстрацією нових технологій і напрямів дизайну бренду.

Audi PB18 e-tron

Яскравий зовнішній вигляд Audi PB18 e-tron створювався в дизайнерській студії Audi в Малібу, штат Каліфорнія. Дизайнери черпали натхнення в гонках серії LMP1 і останній електричній концепції - Aicon 2017. Концепт має 4,53 метра в довжину, ширину в 2 метри і 1,15 метра в висоту.

У конструкції застосували багато композитних матеріалів і вага суперкара склала 1,5 тонни. Більша частина яких припадає на електродвигун, який складається з трьох установок: одна на передній осі і дві на задній. Привід розподіляє момент на всі чотири колеса. Розгін суперкара до перших ста кілометрів складе всього дві секунди. Заряд підтримується завдяки агресивній регенерації двигуна.

Система регенерації допомагає поповнювати твердотільну батарею 95 кВт, що дозволяє PB18 покривати 500 км на одному заряді відповідно до випробувальної системою WLTP. Завдяки 800-вольтової сумісності, він може бути повністю заряджений приблизно за 15 хвилин і здатний поповнювати батарею по бездротовій мережі за допомогою індуктивної зарядки.

Audi PB18 e-tron
autoexpress.co.uk

Спорткар Audi PB18 e-tron отримав специфічні аеродинамічні елементи у вигляді активного заднього спойлера і дифузора, які збільшують прижимісту силу. Організація капота і колісних арок була взята з автоспорту і згладжує потік повітря, розподіляючи його плавно по корпусу. Унікальність конструкції в тому, що суперкар має багажне відділення об'ємом в 470 літрів завдяки оригінальній конструкції задньої частини кузова.

Audi PB18 e-tron
autoexpress.co.uk

Audi PB18 e-tron в стандарті пропонує двомісну компоновку салону, але опціонально водій може розташовуватися по центру. При цьому педалі, кермо і крісло зміщуються автоматично при посадці водія в салон. Це стало можливим завдяки відсутності механічного з'єднання з приводами. Перед водієм у салоні розміщується прозорий OLED-екран, показуючи відомості про рух, можна виставляти і гоночні показники на лобове скло при їзді по трасі.

Остання концепція Audi EV продемонструвала найсучасніші технології самостійного водіння, а ось в PB18 воліє залишати весь контроль людині. Тут немає автономних надбудов, і немає ніяких інших систем.

Нагадаємо, що серійна версія електричного кросовера Audi E-Tron дебютує 17 вересня цього року. В рамках презентації озвучать ціну на новинку і розкриють повністю образ, який досі було приховано камуфляжем.

Залиште свій коментар

Вибір редакції