Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Альтернативні зображення з'явилися після дивної реклами компанії Ford.

Автомобільне видання висміяло рекламу Mustang Mach-E, в якій Ford розхвалює передній багажник електрокара.

Меми з альтернативними варіантами використання ємності у передній частині авто з'явилися на сайті Jalopnik.

Сам Ford пропонує засипати 136-літровий багажник льодом і охолоджувати в ньому напої або морепродукти. Зокрема, це можуть бути креветки.

Меми Mach-E_2
jalopnik.com

Видання пропонує інший варіант: залити ємність юшкою або супом, який можна потім насипати собі, коли зголоднів. Крім того, видання пише, що завдяки зливній пробці можна лежати під передньою частиною автомобіля з відкритим ротом, щоб все лилося в нього. Також можна поставити Mach-E на підйомник і прийняти душ з гарячою водою.

Меми Mach-E_1
jalopnik.com

Крім того видання пропонує такі варіанти використання багажника: засипати м'якими ігровими кульками, використовувати як сцену для півнячих боїв, зробити у ньому акваріум або міні-ставок для рибної ловлі.

Меми Mach-E_4
jalopnik.com

На останок, автори мемів вирішили вийти за рамки реальності і також створили зображення Mustang Mach-E, в передньому багажнику якого відкривається портал у пекло.

"Це набагато зручніше, ніж якийсь домашній портал з прив'язкою до місця розташування, оскільки він дозволяє вам пройти у "Ворота пекла" там, де це потрібно", - йдеться в повідомленні.

У виданні, ймовірно, не змогли серйозно сприйняти рекламу Ford про неймовірну користь 136-літрового багажника.

Меми Mach-E_6
jalopnik.com

Раніше повідомлялося, що Ford посадив у свої безпілотники роботів. Американська марка планує створити інноваційну службу доставки.

Залиште свій коментар

Вибір редакції