Найчастіше купують одяг.
Цього року українці почали частіше купувати онлайн.
Про це свідчить дослідження маркетингової компанії CBR, розповіли у Сніданку з 1+1.
Найчастіше купують одяг. Таких українців майже 47%. Побутову техніку та електроніку в Мережі обирають 46% людей. Трохи менше купують парфумерію та косметику - близько 37% опитаних.
Серед інтернет-покупців найчисленніша категорія віком від 26 до 45 років. Найактивніше купує молодь до 26, а от серед регіонів найбільше до інтернет-шопінгу схильні жителі західної України.
Як повідомлялося, негативні економічні наслідки від пандемії COVID-19 відчули на собі 69% українців. Про це йдеться у опитуванні, проведеному на замовлення Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Також українці відчули на карантині нестачу ґаджетів. Адже в умова обмежень доступ до Інтернету та комп’ютера став необхідною умовою для повноцінного навчання. Згідно з опитуванням, 16% українців відчували нестачу ґаджетів, а 73% під час карантину щодня користувались інтернетом.