Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Літати стане дорожче: в Україні хочуть вдвічі підвищити вартість авіаквитків

Це може статися через підвищення ставки за обслуговування рейсів в "Борисполі".

В Україні ціна авіаквитків уже незабаром може зрости через намір Міністерства інфраструктури підвищити плату за аеронавігаційне обслуговування рейсів в аеропорту "Бориспіль". Вона зросте вдвічі, про це у сюжеті ТСН.19:30.

Подорожчання очікується від приблизно 200 до майже 400 євро за один рейс. Авіакомпанії, тим часом, нарікають, що в Україні і без того чи не найдорожче аеронавігаційне обслуговувавння в Європі. Зокрема, в Іспанії та Туреччині воно становить близько 50 євро.

На засіданні 14 лютого аеропортового комітету "Борисполя" засудили намір міністерства спрямувати кошти, які передбачені на розвиток інфраструктури летовища, до державного бюджету. У Мінінфраструктури із журналістами відмовляються спілкуватися і свої плани на камеру не коментують. У пресрелізі на сайті відомства йдеться, що підвищення тарифів є вимогою часу та Європейського агентства з безпеки аеронавігації. 

Відео Українські авіакомпанії обурені намірами уряду підвищити плату за обслуговування рейсів в "Бориспілі"

Вартість авіаквитків уже незабаром може зрости. Про це попереджають українські авіакомпанії. Статися це може через намір міністерства інфраструктури підвищити плату за обслуговування рейсів в аеропорту "Бориспіль". Авіакомпанії нарікають - в Україні і без того чи не найдорожче аеронавігаційне обслуговування в Європі.  

Українські авіакомпанії обурені намірами уряду підвищити плату за обслуговування рейсів в "Бориспілі"

"Ми не розуміємо, які економічні підстави для такого підвищення, чому саме зараз. Не  було надано жодних розрахунків, пояснень. Просто ставлять перед фактом, що від певного моменту платити будете вдвічі більше", - каже експерт з авіаційного права Олег Бондар.

У Європейській організації з безпеки аеронавігації встановили, що чинні ставки в Україні занижені та не покривають витрат на аеронавігаційне обслуговування. Там кажуть, що застосовані міністерством принципи визначення витрат, повністю відповідають встановленим Євроконтролем нормам.

Нагадаємо, раніше члени парламентського комітету з питань інфраструктури звернулися до Кабміну, аби урядовці переглянули розмір податку для українських авіаперевізників. Які платять у три-чотири рази більше податку з кожного пасажира, аніж іноземні. Із них стягують ПДВ на внутрішніх рейсах. А це унеможливлює шанс "Борисполя" стати міжнародним повітряним хабом.  

Відео Авіаперевізники, експерти і депутати радились, як створити в Україні повітряний хаб

Члени парламентського комітету з питань інфраструктури провели виїзне засідання просто в терміналі "Д" аеропорту "Бориспіль". Депутати, авіаперевізники та експерти обговорювали, як перетворити головні повітряні ворота країни у великий міжнародний хаб. Чи є в "Борисполя" шанс конкурувати з Варшавою, Мінськом та Стамбулом – ТСН дізнавалась.    

Авіаперевізники, експерти і депутати радились, як створити в Україні повітряний хаб

Залиште свій коментар

Вибір редакції