Названо причину смерті 47-річного українця після вакцинації Pfizer

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Названо причину смерті 47-річного українця після вакцинації Pfizer

Associated Press

У померлого, який щепився вакциною Pfizer, хронічні захворювання, за даною електронної картки пацієнта, не зареєстровані.

Причиною смерті 47-річного чоловіка невдовзі після щеплення вакциною Pfizer у Вінницькій області попередньо називають гостру серцево-судинну недостатність на тлі ішемічної хвороби серця.

Про це повідомили в Департаменті охорони здоров'я та реабілітації Вінницької ОДА у Facebook.

Водночас, як зазначається, в електронній амбулаторній картці пацієнта хронічні захворювання не зареєстровано. За попередніми результатами судово-медичної експертизи - причиною смерті стала гостра серцево-судинна недостатність на фоні ішемічної хвороби серця. Ознак анафілаксії, шоку, тромбозу немає.

Наразі триває розслідування, експерти чекають на результати морфо-гістологічних досліджень.

В ОДА зазначили, що випадок смерті зареєстровано як несприятливу подію після імунізації, оскільки смерть сталася протягом 30 днів після вакцинації проти COVID-19.

"Повідомляємо, що 2 липня мобільною бригадою було вакциновано 138 людей, НППІ на даний час не зареєстровано. У 5 інших осіб, які щепились з одного флакона з померлим – стан задовільний", – сказано в повідомленні.

Як наголосили у Департаменті, вакцинація від COVID-19 не запобігає розвитку інших захворювань або смерті від інших причин.

Нагадаємо, у Вінницькій області помер 47-річний чоловік невдовзі після щеплення вакциною Pfizer. Через кілька годин після уколу чоловік поскаржився на слабкість і нудоту, а пізніше знепритомнів. Лікарі швидкої, які прибули на виклик, врятувати його не змогли. 

Підписуйтесь на наші канали у Telegram та Viber.

Новини України: смерть невдовзі після щеплення – що сталося з чоловіком, який отримав укол Pfizer

Новини України: смерть невдовзі після щеплення – що сталося з чоловіком, який отримав укол Pfizer
Наступна публікація