Фастфуди України перетворились на "наливайки"

Ресторани швидкого обслуговування почали продавати алкоголь з надією утримати клієнтів.

В сегменті Кабаре (кафе, бари, ресторани) останнім часом намітилося декілька тенденцій. На сьогоднішній день рентабельність багатьох фастфудів дійшла практично до ресторанної. Раніше стандартним коефіцієнтом для закладів швидкого харчування вважалася собівартість страви, помножена на два, тепер же за низкою асортиментних позицій коефіцієнт збільшився з 2 до 2,5-3,5.

Враховуючи подорожчання меню, щоб не втратити відвідувачів, ряд фастфудів ввели в меню алкогольні напої, тоді як раніше в подібних закладах було присутнім виключно пиво, пише Коментарі.

Що ж до останнього напою, то пиво українці все більше п'ють в пивних барах і пабах. Пивний бар, маючи меншу площу і менше посадочних місць, ніж будь-який ресторан або фастфуд, в перерахунку на квадратний метр заробляє сьогодні більше, ніж ці заклади. Такі тенденції були зумовлені забороною розпивання пива в громадських місцях, зокрема - на вулицях.

Більше того, на масове відкриття нових пивних закладів, впливає і невисокий поріг входження в цей бізнес для інвесторів, відсутність в нім жорстких обмежень і швидка окупність проекту. Зокрема, якщо для ресторану потрібні окремі м'ясний і рибний цехи, а для фастфуду важливу роль грає добре помітна фасадна частина, то пивні бари можна відкривати у будь-якому підвалі, а в меню обмежуватися виключно пивними закусками.

Читайте також:

"Пузата хата" збанкрутувала

McDonald's на київському вокзалі став третім за популярністю в світі

"Наша ряба" створить власну мережу фаст-фудів

31 березня з київських кіосків зникнуть сигарети і пиво

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: