Чоловік перерахував 1 тисячу гривень на картку дружини.
Клієнт "Приват 24" поскаржився, що гроші, які він відправив на картку іншого банку, так і не дійшли до отримувача.
Про це він написав на сайті "Мінфін".
Зі слів клієнта, він перерахував 1 тисячу гривень на картку дружини, яка належить іншому банку. Однак гроші так і не надійшли.
У банку дружини відповіли, що переказ в історії платежів не знайшли і порадили звертатися до суду.
"Отак і перекидають з банку на банк. Куди поділися гроші? Невже мені доведеться наймати юриста, щоб їх повернути?" - обурився чоловік.
Що сказали у "Приватбанку"
Служба підтримки "Приватбанку" відповіла, що оплата була успішно відправлена за адресою, яку вказав заявник, й порадили клієнту ще раз перевірити реквізити рахунку отримувача.
Пізніше користувач знайшов помилку у вказаних реквізитах через некоректну роботу сканера.
Раніше повідомлялося, що клієнтка "ПриватБанку" закрила всі свої банківські картки, але в неї все одно лишилися борги.
Читайте також: