Найдорожчим брендом світу стала Coca-Cola

Експерти оцінили бренд Coca-Cola майже у 72 мільярди доларів, що дорівнює двом бюджетам України.

Coca-Cola, IBM і Microsoft очолили список ста найдорожчих брендів планети, складений агентством Interbrand.

У своєму Ranking of the Top 100 Brands за 2011 рік агентство віддало перші десять місць американським компаніям. Coca - cola вже кілька разів підряд займає перше місце, експерти оцінили вартість бренду корпорації в 71, 861 млрд дол., що дорівнює двом бюджетам України на 2011 рік. За рік бренд виріс у ціні на 2%.

У той же час, бренд IBM показав ріст 8% (69,95 млрд), а Microsoft - знизився на 3% до 59,087 млрд дол.

У ТОП-5 найцінніших брендів планети також увійшли Google (55,317 млрд) і General Electric (42,808 млрд).

McDonald's (35,593 млрд), Intel (35,217 млрд), Apple (33,492 млрд), Disney (29,018 млрд) і HP (28,479 млрд) замикають десятку рейтингу.

З одинадцятого по двадцяте місце розташувалися, відповідно, Toyota, Mercedes-Benz, Cisco, Nokia, BMW, Gillette, Samsung, Louis Vuitton і Honda.

Замикає сотню тайваньський бренд HTC (3,605 млрд), італійський Ferrari (3,591 млрд) і американський Harley-Davidson (3,512 млрд).

Нагадаємо, що, згідно з дослідженням агентства Millward Brown, в 2011 році Apple уперше стала найдорожчим брендом, залишивши позаду Google, а McDonald's став найдорожчим брендом не з сфери IT, обігнавши при цьому Microsoft.

Читайте також:

IBM вперше стала дорожчою за Microsoft

Найдорожчим у світі брендом став Google

Прибуток Microsoft перевищив 6,5 мільярдів доларів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: