Названо найдорожчі бренди світу

До трійки найдорожчих брендів 2010 року, окрім минулорічних лідерів Wal-Mart та Coca-Cola, прорвався інтернет-гігант Google.

Британське агентство Brand Finance опублікувало рейтинг 500 найдорожчих брендів світу. Перше місце, як і минулого року, посіла мережа супермаркетів Wal-Mart.

Торгову марку найбільшої світової торгової мережі аналітики Brand Finance оцінили в 41,4 мільярда доларів. На другому місці в рейтингу опинився бренд інтернет-гіганта Google (36,2 мільярда доларів), який випередив Coca-Cola (34,8 мільярда доларів).

До речі, минулого року Google обіймав лише п'яту позиції в списку. Але завдяки масовому розвитку глобальної мережі в світі цей бренд подорожчав за рік майже на п'ять мільярдів доларів.

До першої десятки найдорожчих брендів світу також увійшли IBM, Microsoft, General Electric, Vodafone, HSBC, hp і Toyota.

Найбільше - на 136% - за минулий рік в ціні виріс бренд іспанської фінансової корпорації Santander, який перемістився з 41 на 20 місце в рейтингу. Brand Finance оцінило бренд Santander в 25,6 мільярда доларів.

Торгові марки банківського сектора взагалі показали найстрімкіше зростання - на 129 мільярдів доларів, демонструючи швидке відновлення після провалу роком раніше.

Варто зазначити, що перше місце в рейтингу ста найдорожчих брендів світу в 2009 році за версією Interbrand посіла компанія Coca-Сola. У вересні минулого року її торгову марку оцінили в 68,7 мільярда доларів. На другому місці в рейтингу Interbrand опинилася IBM (60,2 мільярда доларів), а на третьому Microsoft (56,6 мільярда доларів).

Читайте також:

Мільярдер Джордж Сорос утричі збільшив ставку на золото

Засновники Google продадуть контроль в компанії за 5,5 млрд доларів

Легендарну студію Abbey Road виставили на продаж

Росія схвалила злиття Beeline та "Київстара"

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: