Колишній пілот Як-42 розповів, що могло спричинити авіакатастрофу

Пілот, який раніше літав на Як-42, що розбився в Ярославлі, розповів про те, що літаку завжди було важко відриватися від землі.

Авіакатастрофа Як-42 під Ярославлем_13
ИТАР-ТАСС
Авіакатастрофа Як-42 під Ярославлем
Пілот Олексій Островський, який раніше літав на Як-42, що розбився в Ярославлі, розповів про деякі особливості літака, які варто було враховувати екіпажу літака. За його словами, у літака була "передня центровка", і за рахунок цього він важчий, ніж інші повітряні судна, відривався від землі.

"У нього взагалі центровка була порожнього літака 46,3%. А у всіх 48-49%. Така передня центровочка у нього. У порожнього навіть. Він "ногу" відривав завжди передню через це дуже неохоче", - розповів льотчик в інтерв'ю "Російській службі новин".

В цілому, він не наважився робити будь-які однозначні висновки щодо причин авіакатастрофи. "Там треба дивитися, а чи літав напередодні літак? Ніхто не втручався? Ніхто не змінював контакти? Нічого там не зробили? От і все!" - Сказав він.

Як повідомили в Мінстрансі РФ, наразі розглядаються дві основні версії катастрофи Як-42 - технічна несправність літака і людський фактор. Слідів вибухівки на місці знайдено не було.

З неофіційних джерел стало відомо, що літак міг розбитися через заправку неякісним паливом.

Також у Мінтрансі не підтвердили версію про те, що літаку не вистачило злітно-посадкової смуги для розбігу.

Водночас джерело в комісії з розслідування причин аварії повідомило, що в якості версій авіакатастрофи розглядається відмова одного з двигунів, а також непрофесійні дії пілотів, які, незважаючи на виниклі проблеми, намагалися підняти літак у повітря.

За його словами, літак виїхав за межі злітно-посадочної смуги і проїхав по траві приблизно 400 метрів. "При цьому на газоні залишилися сліди тільки від задніх візків. Це свідчить про те, що пілоти намагалися підняти літак у повітря", - сказав він, давши зрозуміти, що в даному випадку пілоти повинні були зробити екстрене гальмування, але замість цього вони до останнього моменту намагалися підняти його в повітря.

При цьому довжина злітної смуги - 2750 метрів, і, на думку фахівців, цього б вистачило, щоб три рази підняти у повітря Як-42.

Тим часом експерти продовжують розслідування катастрофи Як-42. На місці трагедії водолази вже виявили обидва бортові самописці літака, які допоможуть пролити світло на причини катастрофи.

Нагадаємо, літак Як-42, на борту якого перебували хокеїсти ярославського "​​Локомотива", впав в районі населеного пункту Туношна під Ярославлем в середу о 16.05 мск (15:05 за Києвом), в 2,5 кілометрах на північний захід від аеропорту.

За попередніми даними МНС РФ, на борту було 45 людей - 37 пасажирів і вісім членів екіпажу. Двоє вижили і перебувають у важкому стані. Рятувальники вже виявили тіла всіх 43 загиблих.

Подробиці катастрофи літака з хокейною командою "Локомотив"  читайте у спецтемі ТСН.ua

Читайте також:

Сім’ям загиблих хокеїстів "Локомотива" виплатять по 82 тисячі доларів

Реконструкція авіакатастрофи, в якій розбився "Локомотив" (відео)

Троє загиблих хокеїстів "Локомотиву" були українцями

Всі російські команди готові відродити "Локомотив"

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: