У літака Качинського був несправний альтиметр

Катастрофа Ту-154 під Смоленськом© Dziennik
Світ 3 листопада, 2010, 07:25 2348 4
Додати до обраного
За чотири місяці до катастрофи під Смоленськом у літака президента Польщі відмовляв альтиметр - один з найважливіших приладів, який вказує на висоту польоту.

На момент катастрофи польського літака Ту-154 під Смоленськом у лайнера міг бути несправним один з найважливіших приладів, необхідних для посадки борту, - альтиметр (або висотомір, він вказує висоту польоту).

За даними польської газети Dziennik, проблеми з літаком президента Польщі Леха Качинського почалися задовго до аварії.

За чотири місяці до трагедії, практично одразу після ремонту, який був проведений в Росії, Ту-154 (бортовий номер 101) пройшов тестові випробування, а вже під час наступного польоту у нього відмовив альтиметр.

Наразі польська комісія з розслідування авіаційних подій однією з причин катастрофи під Смоленськом вважає використання екіпажем лайнера радіовисотоміру замість барометричного альтиметра.

Під час посадки борт відхилився від курсу і проходив над лощиною. В умовах поганої видимості використання радіовисотоміру могло дати екіпажеві помилкове уявлення про висоту, на якій перебував борт.

Ту-154 повернувся до Польщі після ремонту 21 грудня 2009 року, а 7 січня відбувся випробувальний політ, який тривав 90 хвилин.

Під час тестового польоту все обладнання працювало справно, єдина проблема, яка виникла у екіпажа - це супутниковий зв'язок. Льотчикам протягом 40 хвилин не вдавалося підключитися до мережі.

Наступний політ борт 101 здійснив вже у звичайному режимі. І під час зльоту з варшавського аеродрому з'ясувалося, що вийшов з ладу барометричний висотомір, виявили журналісти. Того разу Леха Качинського на борту не було.

"Вихід з ладу окремих вузлів устаткування відбувається на літаках так само часто, як і на автомобілях. У цьому немає нічого екстраординарного. На кожному літаку є цілий список пристроїв, які можуть відмовити у польоті, і все ж таки борт продовжить політ", - пояснив журналістам пілот 36 спеціального полку авіаційного транспорту Польщі Грег Петручук.

Військова прокуратура Польщі відмовилася коментувати можливу відмову альтиметра під час польоту Ту-154 в Смоленськ.

Літак Ту-154 польського президента Леха Качинського розбився 10 квітня під час заходу на посадку на аеродромі під Смоленськом. Всі 96 людей, які були на борту, у тому числі і сам глава держави, загинули.

Літак сідав в умовах туману і дуже поганої видимості. Борт врізався в перше дерево приблизно в 1050 м від початку злітно-посадкової смуги, відхилившись від посадкового курсу на 40-45 м.

Після зіткнення у літака відірвало частину лівого крила. Ту-154 пролетів ще деяку відстань, намагаючись виправити машину і набрати висоту, однак лайнер нахилило ліворуч, він перекинувся, упав на землю і розвалився на частини приблизно в 300 м від злітно-посадкової смуги.

Пізніше міждержавний авіаційний комітет Росії повідомив, що все бортове обладнання, а також двигуни Ту-154 справно працювали аж до катастрофи.

За даними розслідування російської сторони, пілотів попереджали про те, що здійснювати посадку в таких умовах дуже небезпечно. А один з льотчиків нібито казав, що "сідати в такій ситуації неможливо".

За даними польської прокуратури, винними можуть виявитися диспетчери аеродрому в Смоленську. Нібито дані, передані екіпажу літака російським диспетчером, виявилися помилковими.

Читайте також:

Нова версія загибелі Качинського: у главкома ВПС був конфлікт з пілотами

У мить аварії літака Качинського на борту працювало 19 мобільних телефонів

Українські пілоти посадили Ту-154 в умовах Смоленської катастрофи

Двигуни літака президента Польщі були справними до моменту зіткнення із землею

Двигуни літака президента Польщі були справними

Світ 13 квітня, 2010, 18:51

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Infox.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Світ 3 листопада, 2010, 07:25 2348 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
  • Луганчанин-Flejron Луганчанин-Flejron 5 листопада, 08:11 Згоден 0 Не згоден 0 Если вы не в курсе, не коментируйте для бабушек. Никогда радиовысотомеры не используют при заходе на посадку. Они показывают истинную высоту от самолета до земной поверхности, ландшашафт постоянно меняется о определить точно высоту в полете не возможно, возможно проконтролировать средние показания высоты в данный момент времени. В РВ-5 (который установлен на смолете )начало измерения идет с высоты в 1200метров . В РВ-5 вводится световая и звуковая сигнализация опасной высоты снижения, в основном выставляется 100м для равнинных аэродромов. Метод измерения высоты основан на сравнении двух частот, опорной в в 200мгц, и переменной 444 мгц, время прохода до земли и приема отраженного сигнала и вычисляет высоту. А теперь назовите хоть один прибор способный помешать измерению, (кроме магнитного импульса при ядерном взрыве огромной мощности) По этому не выдумывайте сказочки для бабушек. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції