В Індії влада заборонила рекламу, яка "експлуатує чоловічі інстинкти" (відео)

Реклама дезодорантів об'єднана однією ідеєю: як тільки жінки відчувають запах дезодоранту, вони починають роздягатися або іншим способом виявляти свій потяг.

Індійське міністерство інформації спробувало зняти з ефіру всі ролики, що рекламують чоловічі дезодоранти, через "зайву сексуальність ". Про це пише агентство BBC News.

Обурення влади викликала реклама дезодорантів різних марок (Wild Stone, Addiction Deo і Axe), об'єднана однією ідеєю: як тільки жінки відчувають запах дезодоранту, вони починають роздягатися або іншим способом виявляти свій потяг.

Міністерство інформації назвало рекламу "експлуатуючою чоловічі інстинкти".

Індійський рекламний регулятор Advertising Standards Council of India (ASCI) в ряді випадку визнав рекламу неприпустимою і виніс розпорядження про зняття її з ефіру протягом 5 днів.

Проте деякий час реклама транслювалася на ТБ після 23:00 і була визнана тільки небажаною.

Раніше міністерство інформації вже втручалося в телевізійний ефір - так, на 10 днів була припинена робота каналу Fashion TV (FTV) за показ шоу з моделями топлес.

Читайте також:

У Китаї заборонили рекламу розкоші

У рекламі про кастрацію котів зобразили Берлусконі

В Естонії замість політичної реклами показали жорстке порно

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: