МЗС відмовилося від символів України, яких в Росії обізвали "даунами"

Міністерство закордонних справ вирішило не використовувати образи Спритка і Гарнюні, на розробку яких витратило 100 тис. доларів, для іміджевих кампаній України.

Відповідь МЗС на Спритка і Гарнюню
Українська правда
Відповідь МЗС на запит про Спритка і Гарнюню
Міністерство закордонних справ вирішило відмовитися від розроблених персонажів-символів бренду "Україна", яких назвали Спритко і Гарнюня, а російський дизайнер Артемій Лебедєв пізніше обізвав "даунами" та "імбецилами".

"За підсумками широкого громадського обговорення стратегії, що відбулася з ініціативи МЗС, міністерство не планує використовувати ці символи при реалізації іміджевих проектів за бюджетні гроші", - повідомив директор департаменту інформаційної політики МЗС Олег Волошин у відповідь на інформаційний запит ЗМІ.

Вочевидь, під "обговоренням" мається на увазі і той скандал, який розгорівся довкола цих символів та стратегії позиціонування України, за яку МЗС заплатило 100 тисяч доларів з державного бюджету.

Волошин також уточнив, що Спритко і Гарнюня не використовуватимуться в контексті Євро-2012, чиїми талісманами є Славко і Славек.

"Водночас МЗС не заперечує проти їх використання під час заходів іміджевого характеру, які фінансуються з позабюджетних джерел", - зауважили у відомстві.

Нагадаємо, у березні МЗС презентувало Стратегію позиціонування України за кордоном, що була розроблена компанією CFC Consulting на замовлення влади.

На заході представили нові символи України - хлопчика Спритка та дівчинку Гарнюню, виконаних у популярному стилі "аніме". Як з'ясували журналісти, вартість кампанії з покращення іміджу становитиме 100 тисяч доларів із державного бюджету.

Пізніше Спритка і Гарнюню розкритикував відомий російський дизайнер Артемій Лєбєдєв. Він заявив, що персонажі є даунами, бо мають яскраво виражені ознаки розумової відсталості.

Не сподобалися намальовані герої і віце-прем'єру України Борису Колеснікову. "Таке враження, що конкурс відбувався між ветеранами або МЗС, або Рейху, - це їм видніше", - сказав він.

Читайте також:

Гарнюня и Спрытко против бигмака и Диснейленда

У Росії символи України назвали "рекламою імбецилів та регресу"

Україна запустила в Європі промо-ролик "Ukraine. All about U"

За привабливістю для туристів Україна опустилася до рівня Гватемали

ВідеоСкандал навколо символіки для іміджевих кампаній

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: